5 תשובות
מציאה לך לעשות את שניהם (:
ואפילו במייל לשלוח כמה פעמים
ואפילו במייל לשלוח כמה פעמים
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
שואל השאלה:
מה עדיף? לשלוח במייל או להתקשר?
מה עדיף? לשלוח במייל או להתקשר?
למייל של מיטב
או להתקשר אליהם ולבקש
או להתקשר אליהם ולבקש
למיטב
באותו הנושא: