5 תשובות
אם זה היה בלי היפיוף זה היה פחות מביך לול
שואל השאלה:
איזה חרא ,אבל לא נורא הוא רשם לי "תודה נסיכה ולב אדום"
איזה חרא ,אבל לא נורא הוא רשם לי "תודה נסיכה ולב אדום"
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שכול החברים שלי מכירים אותו כן
למרות שכול החברים שלי מכירים אותו כן
אנונימית
לא מביך הכל טוב
שואל השאלה:
מבטיחה שאת הרגעת אותי ^ תודה
מבטיחה שאת הרגעת אותי ^ תודה
אנונימית
באותו הנושא: