9 תשובות
הair force
וואלה גם אלה פצצה ,אני אוהב גם וגם ויש לי גבוהות ונמוכות
הראשון יותר אהבתי, השני יש המון נעליים שדומות לזה
שואל השאלה:
הייתי קונה גם וגם אבל הן יקרות האלה של אולסטאר
כן מנהסתם אולסטאר מותג יקר ,הנמוכות גם פצצה ומתאימות להכל
שואל השאלה:
אני לא אוהבת ממש את הנמוכות הן מזכירות לי את פעם כזה
חחח אז לכי על הגבוהות:)
אם את רוצה, תקני את השניות בפעם אחרת
שואל השאלה:
או אלה
הלבנות הראשונות