2 תשובות
אני מסיימת שנה ב בינואר
ספיציפית ברגע זה בא לי לעזוב ולברוח ולא לראות ילדים לעולם (עושה בחינוך מיוחד כרגע)
כשאני במקום הקבוע שלי (שסגור בגלל החופש) טוב לי שם למרות הקשיים (גם שם אני עם חינוך מיוחד אבל גם רגיל והילדים של החינוך מיוחד בתפקוד גבוה)
אני לא מתחרטת שהמשכתי גם כי הקורונה הייתה דופקת לי הכל אם הייתי משתחררת אחרי שנה וגם כי לא הייתי מוכנה עדיין לאזרחות וכמובן שחשוב לי לתרום כמה שאני יכולה ויש יותר זכויות אחרי שנתיים
בעידן של עכשיו אני הייתי מציעה לך להישאר בשירות אבל כמובן שזה תלוי בך
אולי אם תפרטי יותר אוכל לעזור לך להחליט
עשיתי שנתיים