4 תשובות
שואל השאלה:
חח בחוץ
חח בחוץ
אנונימית
אהה התכוונת בחוץ
אז כמו שאמרתי הטמפרטורות ממש גבוהות וכנראה התייבשת, תרבי לשתות מים
אז כמו שאמרתי הטמפרטורות ממש גבוהות וכנראה התייבשת, תרבי לשתות מים
37 לא נחשב לחום, אל תדאגי.
מאוד מאוד מאוד חם עכשיו והטמפרטורות גבוהות, לכן את צריכה להרבות בלשתות מים ולהשתדל לא להיות הרבה זמן מול השמש
מאוד מאוד מאוד חם עכשיו והטמפרטורות גבוהות, לכן את צריכה להרבות בלשתות מים ולהשתדל לא להיות הרבה זמן מול השמש
בגלל שיצאת בשעה הכי חמה ביום ובטמפרטורה ממש גבוהה
אם עשית פעילות גופנית, או שהיית בחוץ הרבה זמן ולא שתית יכול להיות שהתייבשת או שסתם התעייפת
תנוחי עכשיו ותשתי מים
אם עשית פעילות גופנית, או שהיית בחוץ הרבה זמן ולא שתית יכול להיות שהתייבשת או שסתם התעייפת
תנוחי עכשיו ותשתי מים
באותו הנושא: