5 תשובות
שואל השאלה:
מסיבות שלי מעדיף לא לפרט פה..פשוט ניפגע ממנה הרבה
מסיבות שלי מעדיף לא לפרט פה..פשוט ניפגע ממנה הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר מיואש
אני כבר מיואש
אנונימי
שואל השאלה:
איך לתהתחיל תשיחה אבל?ותודה(:
איך לתהתחיל תשיחה אבל?ותודה(:
אנונימי
שואל השאלה:
חח התכוונתי להתחיל את השיחה פנים אל פנים
חח התכוונתי להתחיל את השיחה פנים אל פנים
אנונימי
פשןט להתחיל לדבר להגיד לה יושב עליי משהו הרבה זמן,רציתי להגיד לך שכבר לא טוב לי בקשר הזה(לפרט על הסיבות),היה לי 5 שנים מדהימות איתך,מאחל לך המון בהצלחה.. אין דרך מושלמת לעשות את זה וכנראה הכי תיפגע,אבל בהצלחה :)
באותו הנושא: