10 תשובות
גבוהה אני עולה לכיתה ט בת 14 ואני 1.46
הו. גבוהה.
אני בת 16.8
1.58
נייס
שתלווי לי קצת?!
זה קצת גבוה אבל יפה ממש לא מוגזם
גבוהה
איך אני בגילך ועולה לי
אני בול כמוך וחשבתי אני נמוכה
למרות שלגבי זה נכון כי אני לא אגבה יותר
ממוצעת
ממוצעת לבין גבוהה
אני בת 12 וחמישה חודשים
מטר 66.5
כן אני ג'ירפה
אני לא אגבה ואני 1.53 תרגישי טוב עם עצמך