6 תשובות
או שתשאל ישיר או שתגיד לה בעקיפין מאמין שתהיה יצירתי
יש מצב לאינסטגרם?
"יש לך אינסטגרם?"
חחח זה מה שפחות או יותר עשו לי וזה היה נורא יצירתי ומצחיק אז הסכמתי^^
בכל מקרה כמו שאמרו בתגובה הראשונה..תנסה להיות יצירתי היא תאהב את הרעיון ואולי תיתן לך אבל אם את לא יודע איך לעשות את זה.. תשאל רגיל ותקווה שהיא תסכים..כי אם אתם מדברים כבר שבוע שזה יחסית הרבה פה לאתר אין סיבה שהיא לא תעבור לאנסטגרם
שואל השאלה:
בעהאעהא אני צריך רעיונות אין לי מושג איך להיות יצירתי
אנונימי
אני אתן לך דוגמה את מה שקרה לי
הוא כתב שיר כלשהו בחברים לעט ואני כתבתי לו את ההמשך של השיר בפרטי אחר כך המשכנו אחד את השניה ויצא שכתבנו כמה משפטים אותו דבר ביחד קיצר התווכחנו בצחוק מי כתב לפני מי כי כאילו האתר איתי אז זה שולח הודעות בדילאי.. ואז הוא אמר בואי נעבור לאנסטגרם שם אין דילאי חחח
לא יודעת אם זה יצירתי אבל צחקתי מזה הרבה