12 תשובות
מישהו יכול להסביר למה החילונים עושים מה שבא להם בלי אכיפה???????
אנונימי
די פשוט די
אנונימית
בלי אכיפה של מה?
אני לא מבינה כל כך
אני לא מבינה כל כך
אנונימית
אם אתה סתם רוצה להשמיץ אז עדיף.שתביא כבר הוכחות למה שאתה אומר
אתמול בעבודה באו אליי מלא חרידים (קבוצה גדולה של 50 בערך), בלי מסיכות, בלי תו ירוק, והם התנהגו באמת ממש כמו חיות ולא כמו בני אדם. כאלה ברברים עוד צריך לחפש.
הם עשו כזה בלגן וניסו לפרוץ את השער כי לא מביאים להם להיכנס בלי תו ירוק. חלק מהם גם התחילו לצחוק על המאבטחים כי קשה להם להשתלט על כולם וחלק מהם אפילו קיללו. (היינו 2 מאבטחים סהכ). הם פשוט מוציאים לעצמם שם רע.
הם עשו כזה בלגן וניסו לפרוץ את השער כי לא מביאים להם להיכנס בלי תו ירוק. חלק מהם גם התחילו לצחוק על המאבטחים כי קשה להם להשתלט על כולם וחלק מהם אפילו קיללו. (היינו 2 מאבטחים סהכ). הם פשוט מוציאים לעצמם שם רע.
אנונימית
אם הכוונה לקורונה ולמה שהולך עכשיו החילונים מושלמים מהבחינה הזו? לא
ואפשר בבקשה להפסיק להגיד שהם מתנהגים כמו חיות ? אם לדעתכם החילונים מושלמים מבחינת הכול לעומת החרדים אתם טועים ובגדול כול תקופת הקורונה ראיתי את החילונים חוגגים בזמן שאני הייתי בבית והרגשתי פרייארית שבמקום לחגוג אני תקועה בבית ותזכירו לי בגלל מי אנחנו בגל רביעי ?
דיי, אל תתחיל עם זה רק בגלל שהם חרדים
אנונימית
כנ"ל דיי להסתה
אנונימית את מדברת על החרדים האלה כאילו הם כל החרדים בארץ
די כבר להסית, נמאס.
די כבר להסית, נמאס.
אני אילתי עובד במלון, היום מלא נערים חילונים חיללו תחדרים שברו הרסו השמידו, מה איתם?
אנונימי
^זה הפרצוף האמיתי של החילונים. אפס כבוד ודרך ארץ.
אנונימי
באותו הנושא: