19 תשובות
את צודקת לגמרי!
את לא צריכה אותו עם התנהגות כמו שלו וזה מעולה שלא נכנעת ללחץ שלו. מצטרפת למי שמעליי^
ממש שטחיות, כל הכבוד שעמדת על שלך, עשית בשכל.
כל הכבוד לך
הוא בן אדם מגעיל וחרמן (מלכה)
זה פשוט מקרה קלאסי,
לא אכפת לא ממך ועכשיו נחשף פרצופו האמיתי.
אנונימית
מזל שנפרד ממך
משהוא לא בסדר אצלו בשכל
וכל הכבוד שעמדת על שלך
טוב שנפרדתם
את עוד ילדה מה הקשר סקס עכשיו
הוא לא שווה את זה ואני יודע כמה זה יכול להיות מביך אבל כדאי שתדברי על זה עם ההורים
הוא בן 14 למה שזה יעמוד לו בכלל על הפרק בככ דחיפות , כל הכבוד בסטי
Snt
זה בכלל לא גיל לגיטימי לשכב.
הוא פשוט בן אדם נוראי ונצלן, 6וב שאתם לא ביחד.
ברור שזה שטחיות.
תעזבי תמשיכי הלאה הוא רצה אותך רק לפיזי
הוא מטומטם - יאללה תעבירי אותו הלאה הוא לא שווה כלום
אימאלה איזה בן זונה
כל הכבוד לך שלא נכנעת ללחץ❤
אנונימית
הוא לא שווה אותך תעיפי אותו ממך על טיל
איזה זין היית צריכה להיפרד ממנו לפני
הוא ממש סוטה, זה גיל הרבה יותר מדי מוקדם כדי לעשות את זה, תזרקי אותו ועם הוא היה פחית הייתי ממליץ לך גם למחוץ אותו.
הוא כל כך לא שווה אותך זה גיל הרבה יותר מידי מוקדם ממש כל הכבוד שעמדת על שלך ולא נכנעת ללחץ שהוא הפעיל עליך
שואל השאלה:
כאילו אחי אתה יודע שאני לא מחפשת את זה עכשיו אז מה איתי בזוגיות
אנונימית
העובדה שהוא אפילו חושב על זה מטרידה.
זה היה אמור לקרות
גיל 14 זה לא זוגיות בכלל
אין דבר כזה
ושמחה שנפרדת ממנו, עצוב שקורה מקרים כאלה