4 תשובות
אני שמעתי שזה מעולה, עוד לא עשיתי את הפסיכומטרי כרגע חוסכת.
אבל יש מצב שאלך על זה כי שמעתי שזה ממש מעולה
אם זאת פעם ראשונה עדיף קורס מלא
זה תלוי בך, אם את בן אדם שמסוגל ללמוד לבד או צריכה מסגרת ויחס אישי
לגמרי מסכימה עם זה שאתה צריך קורס מלא
תדבר עם הייקיו היועצים שלהם יכוונו אותך הכי טוב
באותו הנושא: