8 תשובות
אחרי שאתה מתקין זה כן לא יהיה לך נוח כזה לאכול ויפריע לך אבל לאחר כמה זמן מתרגלים לזה זה סבבה
שואל השאלה:
^ אבל ההתקנה עצמה כואבת?
^ אבל ההתקנה עצמה כואבת?
אנונימי
לא, בכלל לא
כמעט ולא יותר כואב להוריד אבל עדיין זה לא כואב כל כך
כואב ליום יומיים הראשונים וזהו
לא כואב בכלל.. כמה שעות אחרי ההתקנה השיניים מתחילות לכאוב
ההתקנה לא כואבת קצת מציק שמתעסקים בך ככה, אבל נסבל. מתחיל לכאוב אחר כך לאיזה יומיים ואז מתרגלים
תשמע בעיקרון זה לא כואב (כמובן זה אינידיבידואלי) זה כן קצת מציק לפעמים