5 תשובות
אולי חסמת? צ'אט לא יכול להעלם אבל רק אם חוסמים
יש מצב סתם יש לך באג באתר, זה יכול לקרות לפעמים..
שואל השאלה:
לא לא חסמתי זה קרה לי פעם שנייה אבל זה חזר לי רק כי שלחתי לו הודעה עבר יום ושוב זה נעלם
לא לא חסמתי זה קרה לי פעם שנייה אבל זה חזר לי רק כי שלחתי לו הודעה עבר יום ושוב זה נעלם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה פעם שנייה ורק איתו
אבל זה פעם שנייה ורק איתו
אנונימית
רותם זו את?