7 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מפחיד בשעות האלה?
זה לא מפחיד בשעות האלה?
אנונימית
ההפך יהיה בוקר.. לא מפחיד
כןכן
תלכיי!!! אני גם הולכתת!!!!
כן, זה מרגיש מדהים
אנונימית
לכי על זה, קחי לך אוזניות, טלפון ותהני:)
באותו הנושא: