8 תשובות
תלוי איך את לוקחת את זה,
שאנשים אומרים לי שאני נראית צעירה יותר אני לוקחת את זה כמחמאה,
תמיד תקחי את זה כמחמאה, אנשים לא ינסו להעליב אותך, הם כנראה לא היו אומרים לך את זה אם זה היה ממקום של העלבה.
I:
תהיי מוחמאת. לרוב בגילאים האלה אנשים נראים לא משהו, אם חושבים שאת גדולה יותר, כנראה שאת נראית ממש טוב.
שאת קצת מגודלת זה הכל
אנונימי
חושבים שאת גדולה
זה מה שזה אומר
שואל השאלה:
אני לא מגודלת אני לא גדולה לגילי
אני לא יודעת אולי זה משהו בפנים שאני ניראת בוגרת עד לא מזמן לא היה לי פצעי בגרות בכלל בניגוד לכל החברות שלי ואולי זה החזה שלי שהוא גדול יחסית אין לי מושג ואנשים שאני לא מכירה אמרו לי את זה נגיד חברה של חברה שלא בא לי על אף אחד באותו היום ואולי לא הייתי ממש נחמדה והיא אמרה לי שאני ניראת גדולה לגילי לא בגודל כאילו בגיל כאילו היא הייתה בשוק שאני בגיל שלה
גם לי אמרו את זה שהייתי בת 13-14 אני חושבת שזה בגלל שאת נראת גדולה מגילך זה לא בהכרח דבר רע אולי את פשוט גבוהה יותר מהממוצע או שאת נראת יותר נראת יותר מפותחת
זו מחמאה לדעתי
זה אומר שאת לא נראית כמו ילדה, לילדים בגילאים האלו זה מחמאה
גם לי אומרים את זה, פעם אמרו לי שאני נראה בן 20 ואני בן 16 כולה
שואל השאלה:
אוקיי תודה כולם❤