התחברות הרשמה

כתבתי משהו אשמח שתגידו את דעתכם הכנה.

יצא לי לחשוב על מה אם לא הייתי אני,
מה אם הייתי אחרת,
מה אם הייתי ציפור
כזאת שנודדת כשהיא צריכה
להתחיל את דרכה לבית חמים
ואוהב חדש.
לא מחכה לשום דבר,
לא מתעכבת לנדידה
פשוט עוזבת בתקווה למצוא
בית חדש.
מה אם לא הייתי אני,
מה אם הייתי אחרת,
מה אם הייתי ציפור
כזאת שנודדת כשהיא צריכה
כי בהיותי אני,
אני לא מסוגלת לעזוב
אני נאחזת חזק באדם
ולא משחררת את האחיזה
גם כשאני צריכה
לעזוב ולמצוא בית
חם ואוהב חדש.
5 באוגוסט 2021, 15:38
כתיבהחוות דעתביקורתדעות גולשים    
3 תשובות
מהמם יש לך כישרון
ל
לא ליז
כתבת יפה ובשפה גבוהה
אהבתי ממש
~
~נסיה~
מהמםם
ט
טָאקוֹ:)
באותו הנושא:
כתבתי משהו לאנשים שפחות שלמים עם עצמם אשמח שתגידו לי מה אתם חושבים?
כתבתי משהו באמצע משבר, אשמח שתגידו את דעתכם, לטוב ולרע
היי, אשמח שתגידו את דעתכם על קטע שכתבתי
היי,אני כתבתי משהו על מקרה שחוויתי אשמח שתגידו כל מה שחשבתם כשקראתם
כתבתי משהו... אשמח שתגידו לי מה דעתכם.
כתבתי כזה שיר פריקה ואשמח שתגידו חוות דעת, ואם יש עצות לאיך לשפר או להמשיך.
כתבתי הקדמה לסיפור, אשמח שתגידו את דעתכם הכנה.
כתבתי שיר קטן... אשמח שתגידו לי מה דעתכם : )
כתבתי קטע מהלב, אשמח שתגידו מה דעתכם עליו, לא על הכתיבה, אלא על התוכן
כתבתי קטע על חולת סרטן ואשמח שתגידו לי מה דעתכם.
כתבתי שיר ראפ שפרקתי בו קצת ואשמח שתגידו את דעתכם.