יצא לי לחשוב על מה אם לא הייתי אני, מה אם הייתי אחרת, מה אם הייתי ציפור כזאת שנודדת כשהיא צריכה להתחיל את דרכה לבית חמים ואוהב חדש. לא מחכה לשום דבר, לא מתעכבת לנדידה פשוט עוזבת בתקווה למצוא בית חדש. מה אם לא הייתי אני, מה אם הייתי אחרת, מה אם הייתי ציפור כזאת שנודדת כשהיא צריכה כי בהיותי אני, אני לא מסוגלת לעזוב אני נאחזת חזק באדם ולא משחררת את האחיזה גם כשאני צריכה לעזוב ולמצוא בית חם ואוהב חדש.