6 תשובות
קודם כל תתנתקי מהמחשבות שלך, תתני לראש לקחת אותך למקומות אחרים כשאת שרה את השיר.
קרה לי הרבה שהזדהתי עם שירים ואולי אותך השיר פשוט ריגש, זה לא בהכרח רגשות אשם
איך קוראים לשיר?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אני מניחה שאת שואלת כי את מתמודדת עם משהו כזה בעצמך (אולי אני טועה אבל חשוב לוודא) ואין לי בעיה להגיד לך את השם של השיר העניין הוא שאני מפחדת שאת מסוג האנשים ששוקעים בעצב של השיר במקום לפרוק איתו
בכל אופן אם את באמת מתמודדת עם משהו אני כאן אם את צריכה לדבר
לא אכפת לי לצאת מאנונימי אם צריך
אנונימית
תודה רבה אבל באמת שאני בסדר, אני פשוט עוברת תקופה קשה ומחפשת משהו להזדהות איתו
אנונימית
שואל השאלה:
זה השיר אני מקווה שתפרקי את מה שאת מרגישה עם זה ולא תתני לזה להוריד אותך
אנונימית
יש אנשים שמתרגשים משירים בכל מיני דרכים שונות ולא רגילות.