אני מרגישה ריקנות יותר מתמיד אני מתגעגעת לאיך שהייתי פעם,יציאות,בנים,חיים בקיצר כנסו בבקשה
אני ככ מתגעגעת לחיים שלי פעם הרגשתי רצויה והיום אני מרגישה ככ ריקה כל יום עובר לי כמו אתמול ואני מרגישה כאילו הזמן לא זז ואני לא מצליחה לעשות כלום ואני לא יודעת איך להשלים עם העבר ולהפסיק להתגעגע לאנשים שכבר לא בחיים שלי אוף מה לעשות? איך להעביר את זה לעזעאל