4 תשובות
כן אין שיעורים תעוף על זה עכשיו, חוצמיזה אתה בסוף התהליך פחות או יותר, תגביר את המהירות ואתה מסיים תוך חודש, גג חודש וחצי
שואל השאלה:
אה שיט וואו.
הלוואי, תודה!
אה שיט וואו.
הלוואי, תודה!
שואל השאלה:
^רציני אין שיעורים???
^רציני אין שיעורים???
הייתי אומר לך לנסות להריץ כמה שיותר כי בסגר אין טסטים ואין שיעורים, וגם כשנגמר הסגר יש עומס מטורף בגלל כל האנשים שרוצים להמשיך
באותו הנושא: