14 תשובות
שואל השאלה:
גוד בוי, תראה את אחד הסרטים שהמלצתי זה אולי לא יפחיד אבל זה יזעזע
אני אוהב להזדעזע
אנסה אותם
קשה למצוא הכל חוזר על עצמו אותו קונספט
חד משמעית כמה שמחפשים לא מוצאים אם אתה רוצה אני משחק משחקי אימה בלי סוף זה עוד טיפה מעורר פחד אבל גם לא רציני
אני ככ אוהב לפחד וזה בקושי קורה
כאילו כל סרט אימה היום יותר גרוע מהשני
מסכים איתך חד משמעית
אם אתה באמת רוצה לפחד צריך לעשות דברים אחרים אבל זה לא שווה את זה
good boy גם אותי לא מפחיד להפך זה מצחיק אותי חח
תראי חדשות אין יותר מפחיד מזה
אנונימית
האימה באמטוויל, סרט מפחיד אתה משקשק
אנונימית
כמו שאמרתי סרטים זה לא מפחיד כל כך אבל מצאתי כמה משחקים מפחידים בערך גם לא פחד מוות אם מישהו רוצה לנסות שישלח לי בפרטי אני אעזור לו
איכשהו אף סרט לא באמת מצליח להפחיד אותי
אין כזה דבר מפחיד כי אתה לא ילד קטן זה שאתה לא מפחד זה לא אומר כלום
יש סרטים שמבהילים זה עדיין נקרא אימה
אנונימי
אני ממש אוהבת סרטי אימה ואף סרט לא באמת הפחיד אותי :/
יש כמה סרטים שאהבתי שהם קצת מפחידים:)(:
לזמן את הרוע
הרוע שבפנים
הלילה שלנו ולא ניתן לאף אחד להרוס אותו
זהו זה סרטים שאהבתי