תשובה אחת
אני מבינה אותך ממש ואת בכלל לא אדם רע זה נורמלי לגמרי, אני גם הייתי בקשר עם מישהי שהייתה צריכה עזרה מקצועית ולא הלכה לקבל והכל נפל עליי ואת ככ צודקת זה משפיע מאוד ברמה הנפשית
באותו הנושא: