7 תשובות
כן
^יפה אמרת
אנונימית
שואל השאלה:
על מה כן חפרתי יותר מידי חחח
על מה כן חפרתי יותר מידי חחח
אנונימית
חחח לא יודעת סתם כתב כן כששאלת מה לעשות
מה החוסר ביטחוח שלך שאף אחד לא לוקח את זה ברצינות?
מה החוסר ביטחוח שלך שאף אחד לא לוקח את זה ברצינות?
אני בדיוק כמוך.
אין דבר כזה רגישה מידי, לכל אחד יש את מידת ההתייחסות שלו ואת מידת ההתמודדות שלו עם דברים, אני רגישה וחסרת ביטחון ואני לא צריכה לתת דין לאף אחד שיש לו בעיה עם זה ומנסה לשנות אותי (בצורה שופטנית).
אני חושבת שאת צריכה להגיד להם בדיוק מה שאת מרגישה לגבי דברים ושכל בן אדם שונה מאחר ואין מה לעשות, את בתהליך עם עצמך ואת מודעת לזה וזה מעולה.
אם את רוצה לפרוק את מוזמנת❤
אין דבר כזה רגישה מידי, לכל אחד יש את מידת ההתייחסות שלו ואת מידת ההתמודדות שלו עם דברים, אני רגישה וחסרת ביטחון ואני לא צריכה לתת דין לאף אחד שיש לו בעיה עם זה ומנסה לשנות אותי (בצורה שופטנית).
אני חושבת שאת צריכה להגיד להם בדיוק מה שאת מרגישה לגבי דברים ושכל בן אדם שונה מאחר ואין מה לעשות, את בתהליך עם עצמך ואת מודעת לזה וזה מעולה.
אם את רוצה לפרוק את מוזמנת❤
שואל השאלה:
^תודה נסיכה כל כך כיף לקרוא את התגובה שלך
^תודה נסיכה כל כך כיף לקרוא את התגובה שלך
אנונימית
ממש שמחה לעזור❤^
באותו הנושא: