2 תשובות
אם אתה עושה טירונית 02 אז הטלפון שלך נשאר אצלך ככה היה לי ובזמן ט"ש מותר לך להיות בטלפון שלך עד שנגמרת שעת ט"ש
טירונות במגב נגיד נותנים לך את הפלאפון רק לשעת טש ואז אוספים לכם אותם..
באותו הנושא: