12 תשובות
כן
אין כרגע לגיל שלי וגם רוצים לחסן קודם מדינות שלא חיסנו מספיק אחוז מהאוכלוסיה שלהם ב2 המנות הראשונות.
אבל כשיהיה צריך לחסן גם את שכבת הגיל שלי במנה השלישית אז אני אתחסן
אבל כשיהיה צריך לחסן גם את שכבת הגיל שלי במנה השלישית אז אני אתחסן
כן
לא.
לא כרגע, רק אחרי שזה יאושר על ידי ה fda ושמרבית מהעולם ייקח אותו, כרגע אני לא צריך ומעדיף לא לקחת את הסיכון
אני אבדוק מה המצב עם אנשים אחרים שהתחסנו את השלישי ואז אחליט
כן
אם אני אצטרך
כרגע זה רק למדוכאי מערכת חיסון
כרגע זה רק למדוכאי מערכת חיסון
כן. בהצלחה
לא חושבת
חושבת שכן חחח
באותו הנושא: