התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום ב9 וחצי מחר איך אני הולכת לישון?
כאילו אתמול קמתח ב3 בצוהריים וניסיתי להירדם כבר ב21:00 ועד 12 בלילה לא הצלחתי להירדם אז הייתי בטלפון עד עכשין איך אני נרדמת עכשיו?
ולספור נשימות או משהו בסגנון לא עוזר
7 באוגוסט 2021, 05:34
בוקר
שינה
לילה
קימה בבוקר
3 תשובות
תעשי כאילו את ישנה
t
thugger
שואל השאלה:
ניסיתי שעות לא עובד(:
מ
מלך שלכם
שואל השאלה:
אל תאגה
מ
מלך שלכם
באותו הנושא:
אם אני הולכת לישון עכשיו ואני צריכה לקום בשש אני יהיה עייפה?
מחר אני צריכה לקום ב7 וחצי לימית 2000 להישאר ערה או לישון ?
אני צריכה לקום ב7 וחצי כדאי לי ללכת לישון עכשיו?
אני צריכה לקום מחר ב9 ואני לא הולכת לישון עכשיו
אני הולכת לישון ב02:30 היום בלילה,וצריכה לקום ב8:30 כמה שעות שינה זה?
צריכה לקום ב9 וחצי מתי ללכת לישון?
מתי ללכת לישון אם אני צריכה לקום מחר בתשע וחצי?
אני צריכה לקום לטיול של יומיים ונשאר לי שעתיים וחצי לישון ואני לא נרדמת מה לעשות?
לנסות ללכת לישון או לראות שלטון הצללים (צריכה לקום ב7 וחצי) (מי שעושה לי ספוילר מת)
שיט שיט שיט נרדמתי בטעות ומחר אני צריכה לקום בדש וחצי איך אני הולכת לישון מוקדם?
אני הולכת עוד חצי שעה לישון ואני צריכה לקום בעשר אני אקום אתם חושבים?