6 תשובות
בתור בת הייתי מעדיפה פנים מול פנים בטוחה שגם היא,אל תתבייש חיים פעם אחת ולקבל לא זה לא סוף העולם הכל יהיה טוב :)
פנים אל פנים
שאל אותה בפנים אחי בזרימה אם היא רוצה לשבת להיפגש מתישהו
אני אומר לך עדיף שתעשה את זה אתה תרגיש על גג העולם אפילו אם היא תיסרב לך עדיף מאשר שתצא בהרגשה של אפס ואז כל הלילה תחשוב על זה שהיא יכלה להסכים ופספסת תהזדמנות
תשאל!!! אם הייתי אותה בחורה , הייתי רוצה שישאלו אותי אל תתבייש .
אנונימית
אפשר למה לא
תקשיב אח אם לא תשאל היא לא תצא איתך ואם תשאל יש שתי אופציות כן שזה אומר הרווחת
ולא שזה אומר שלא הפסדת כלום כי גם ליפני לא יצאתם בקיצור תשאל לא יקרה כלום וגם אם תקבל לא אז תמשיך ככה