5 תשובות
את כבר בחופשה, את חיה פעם אחת למה שיהיה לך אכפת מחצקון
בול כשהייתי צריכה לנסוע לצימר עם חברים התנפחה לי העין בקטע מפחיד שהיא כמעט נסגרה עד הסוף וזה היה נראה מוזר רצח עין אחת נורמלית עין שניה נפוחה בטירוף וחצי סגורה בכיתי על זה אבל שמתי איילינר ניסיתי לסדר שיראה נורמלי לא כל כך עזר אבל נהנתי כל כך ששכחתי שאני חצי לא רואה
אל תתעסקי בו כי זה אמור להחלים לבד ואין כל כך מה לעשות זה טבעי לגמרי. לשים על זה איפור רק יחמיר תמצב . אני לא חושב שיש דרך להסתיר את זה או לגרום לזה להיעלם
פשוט תנסי להסתיר כמה שיותר ואם זה לא עוזר תהני ותתעלמי ולגבי תמונות אין משהו שהפוטושופ לא עוזר בו
תקשיבי אין לך ממש מה לעשול עם זה, אולי תוכלי למרוח משנו עליו אבל כעיקרון אם תתעסקי רק בו זה יהרוס לך הכל.
אל תתעסקי בו יותר מידי זה יהרוס לך את החופשה בגלל חצקון.
אל תתעסקי בו יותר מידי זה יהרוס לך את החופשה בגלל חצקון.
באותו הנושא: