4 תשובות
מה היית השיחה ועל מה היה הסטורי
שואל השאלה:
סתם סטורי שהעלתי עם חברים, ואז הוא כזה שאל מה אנחנו עושים אז עניתי לו וזה, ודיברנו על משהו שקשור לצבא וזהו, שיחה של איזה 10 הודעות 0-0
סתם סטורי שהעלתי עם חברים, ואז הוא כזה שאל מה אנחנו עושים אז עניתי לו וזה, ודיברנו על משהו שקשור לצבא וזהו, שיחה של איזה 10 הודעות 0-0
אנונימית
כנראה שהיה לו משהו חשוב לעשות אל תקחי את זה קשה אם הוא יזם את השיחה כנראה שהוא רואה עיניין בך
לפעמים לאנשים אין מה לענות וזה די בסדר
את גם יכולה לשלוח משהו מתישהו
את גם יכולה לשלוח משהו מתישהו
באותו הנושא: