5 תשובות
אם נולדת ברוסיה כן
לא אבל אם לאבא שלך יש אז אולי בגיל 18 תוכלי גם את להוציא, כדאי לבדוק
לא,אם את לא נולדת ברוסיה לא אמור להיות לך שם אזרחות
אין לך אזרחות אבל יש לך זכות לבקש אחת
את יכולה להגיש בקשה לאזרחות רוסית ולקבל בזכות זה שאבא שלך יליד רוסיה
את יכולה להגיש בקשה לאזרחות רוסית ולקבל בזכות זה שאבא שלך יליד רוסיה
באותו הנושא: