6 תשובות
שואל השאלה:
ואם המסעדה בחוץ?
אנונימי
שואל השאלה:
אז איפה אפשר לאכול?
אנונימי
לפי מה שידוע לי כשמתיישבים בחוץ ניתן לשבת ללא תו ירוק,
אם זה בפנים לפי דעתי כל מסעדה משהו אחר אבל אני מניחה שרוב המסעדות התחילו לבקש מחדש תו ירוק כשיושבים בפנים.
גם,לכל מקום סגור צריך
שואל השאלה:
ולשרונה?
אנונימי