7 תשובות
הם כבר אוהבים לשנוא אותנו
וזה לא משהו חדש, זה מלפני כל כך הרבה זמן כל ההיסטוריה שלנו מלאה בשנאה כלפינו
באמת שנמאס לי מכל השנאה הזאת כלפינו, כל דבר שאנחנו עושים לאנשים יש מה להגיד, חלאס.
חחח יפה אנונימית.
ממי למדת את זה?
זה נקרא אנטישמיות, יש את זה לאורך כל ההסטוריה....
אגב זה לא כי ישראל זכתה, זה כי רוסיה לא. הם היו מתפוצצים גם אם זו הייתה כל מדינה אחרת. רוסיה זכתה בזהב במקצוע הזה בכמה אולימפיאדות האחרונות, זה אחד המקצועות החזקים שלהם ואנחנו שברנו להם את הסטרייק. הם מתעצבנים בגלל זה לא בגלל שזה ספיציפית ישראל. (וכמובן שאנטי ציונים גם רוכבים על זה אבל זה כבר משהו אחר)
הרוסעם עצבניים לא כי ישראל ספציפית זכתה אלא כי הם לא זכו. אבל בלי קשר לזה שונאים אותנו בצדק אנחנו מדינה של פחי אשפה עלובים וחסרי תרבות שהדבר היחיד שאנחנו אלופים בו הוא לעשות בעיות. הלוואי שיהיה לי כבר מספיק כסף לעוף מפה.
אנונימית