3 תשובות
סיכוי גבוה.היות והממשלה לא עושה הרבה בשביל שהיא תתחיל כסדרה..
סיכוי גדול מאד, בפרט לאור התחלואה. קראתי היום שפרופסור אש ממונה הקורונה אמר שבכלל לא בטוח ששנת הלימודים תפתח כסדרה...
אין לדעת אבל לפי איך שזה נראה, יש סיכוי גבוה.