107 תשובות
איירץ ישרואל הקדויישה
אנונימי
ואי איטליה אמא
איסלנד
קנדה
אנונימית
ליכטנשטיין או לוקסמבורג זה בכלל לא מוטל בספק.
לוקסמבורג - אוכלוסייה מקסימה והיא המדינה הכי עשירה בעולם (ע"פ דוח הבנק העולמי - שנת 2019 נראלי)
ליכטנשטיין - היא מדינה שאחוז הפשיעה בה הוא בין הנמוכים בעולם והיא גם עשירה מאוד יחסית לגודלה ולשטח הקטן, היא יותר קטנה מישראל.
הייתי אומר גם בפינלנד בגלל המערכת חינוך הגאונית שם והשכלה
לוקסמבורג - אוכלוסייה מקסימה והיא המדינה הכי עשירה בעולם (ע"פ דוח הבנק העולמי - שנת 2019 נראלי)
ליכטנשטיין - היא מדינה שאחוז הפשיעה בה הוא בין הנמוכים בעולם והיא גם עשירה מאוד יחסית לגודלה ולשטח הקטן, היא יותר קטנה מישראל.
הייתי אומר גם בפינלנד בגלל המערכת חינוך הגאונית שם והשכלה
שואל השאלה:
תסבירו בבקשה
תסבירו בבקשה
לפי פוליטיקה קנדה אני חושבת לפי טיירות וכל זה הייתי שמחה לגור באיטליה ממש כיף שם הייתי שם כבר ברומא ומהמם שם ממש באלי לבוא שוב אבל לונציה
שואל השאלה:
תחשבו גם לפי מזג האוויר זה ממש חשוב לי
תחשבו גם לפי מזג האוויר זה ממש חשוב לי
קנדה
"ישראל היא הבית שלי"
אנונימית
ערכתי את התשובה שלי
קנדה מזג האוויר טוב (לאנשים שאוהבים חורף)
יש שם זכויות כמו בארץ (קופת חולים למשל)
יש שם זכויות כמו בארץ (קופת חולים למשל)
אנונימית
קנדה!! חלום לגור שם
מה כולם אומרים קנדה כאילו הייתם שם
אז ראיתם כמה סרטונים בטיק טוק שיש שם אנשים טובים מי ישמע.. ממש איכות חיים מטורפת..
אז ראיתם כמה סרטונים בטיק טוק שיש שם אנשים טובים מי ישמע.. ממש איכות חיים מטורפת..
קנדה
שוויץ, זו מדינה ניטרלית, גם במלחמות עולם לא הייתה שם מלחמה, וגם לא תהיה שם אף פעם
פורטלנד (אורגון ארצות הברית)
רמה גבוהה של אנשים אם אתה אוהב טבע זה המקום המושלם לטיולים
רמה גבוהה של אנשים אם אתה אוהב טבע זה המקום המושלם לטיולים
תבינו אין ליהודים ובמיוחד לישראלים מקום לגור באירופה בגלל המהגרים
בארצות הברית זה המקום היחיד שיהודים יכולים לחיות בו בשקט יחסי (עד לפני כמה שנים חיו שם יותר יהודים מבארץ)
בארצות הברית זה המקום היחיד שיהודים יכולים לחיות בו בשקט יחסי (עד לפני כמה שנים חיו שם יותר יהודים מבארץ)
שוויץ.
אה וגם מקומות מסוימים מאוד באסיה
פפואה ניו גינאה חחח אני מת פה^ יאכלו אותך שם קניבלים תוך שניות
שוויץ
גם בישראל שונאים יהודים, בשום מקום לא בטוח, ומי דיבר על מקום בטוח? מדברים פה על המחייה או על המצב הכלכלי ומה משתלם יותר
למה שתחזרו לאירופה שכחתם שרק רצחו 6 מיליון מאיתנו שם?
קנדה
מה זה משנה מה היה שם? בישראל גירשו את היהודים פעמיים, לפי ההיגיון שלך גם לחזור לישראל לא היה צריך.
גם איסלנד או נורווגיה כן
זה שונה לכל בן אדם ישראל נגיד זאת הארץ שלנו של היהודים
אבל לפי דעתי קנדה יש שם קהילת יהודים מאוד גדולה מבחינת פוליטיקה היא מצוינת היא כמו ארצות הברית רק יותר מתורבתת אני מתה על קנדה
מזג אוויר אין שם ממש קיץ לול די קר שם אבל בכל זאת זאת מדינה מאוד טובה
אבל לפי דעתי קנדה יש שם קהילת יהודים מאוד גדולה מבחינת פוליטיקה היא מצוינת היא כמו ארצות הברית רק יותר מתורבתת אני מתה על קנדה
מזג אוויר אין שם ממש קיץ לול די קר שם אבל בכל זאת זאת מדינה מאוד טובה
שוויץ עד הסוף,
בגיל היותר מבוגר יותר מורכב לעבור
אם יש לי אפשרות לעבור לשם מחר אני שם בלי לחשוב פעמיים
בגיל היותר מבוגר יותר מורכב לעבור
אם יש לי אפשרות לעבור לשם מחר אני שם בלי לחשוב פעמיים
חחח ילדות בנות 16 מתלהבות מקנדה אני רואה בגלל הקטע הפוליטי נראה אותכן בנות ישראל נמצאות בקור שם בקנדה כל בוקר מינוס חמש מעלות.
קיצר המדינה הכי טובה לדעתי לעשות רילוקיישן היא או איטליה יש שם במזרח ערים מדהימות.
קיצר המדינה הכי טובה לדעתי לעשות רילוקיישן היא או איטליה יש שם במזרח ערים מדהימות.
את מדברת כי בכלל היית בקנדה?
אל תטעי גם באיטליה לא תמיד חם אירופה זאת מנטליות שונה לגמרי את גם צריכה ללמוד שפה חדשה לגמרי וגם להתמצא
קנדה זה אנגלית ולא קשה להתמצא שם
אל תמהרי להתנשא לפני שאת בכלל יודעת על מה את מדברת יטיפשנ
אל תטעי גם באיטליה לא תמיד חם אירופה זאת מנטליות שונה לגמרי את גם צריכה ללמוד שפה חדשה לגמרי וגם להתמצא
קנדה זה אנגלית ולא קשה להתמצא שם
אל תמהרי להתנשא לפני שאת בכלל יודעת על מה את מדברת יטיפשנ
ישאאל
מאוד קשה לענות על השאלה הזו, כי לכל אחד יש לו/לה את הדעה שלו/שלה בלגור במדינה שהיא כדאית לו/לה.
לא יודעת אם שווה אבל הייתי רוצה בלונדון או פריז
קנדה
תלוי מאיזה בחינה את רוצה לעבור...
סינגפור
קנדה
ארץ *ישראל* שלי יפה וגם פורחת
ישראל, ואם לא ישראל אז שוויץ וקנדה
נורווגיה!
שוויץ - אין להם מלחמות, יש להם כסף, מזג אוויר טוב, נוף אימלה
אנונימית
בשבילך? ישראל. עם כל האנטישמיות בעולם המדינה הכי בטוחה ליהודים היא ישראל.
(בהנחה שאת יהודיה)
(בהנחה שאת יהודיה)
קנדה אכן מדינה חביבה אבל יקרה מאוד.
ארצות הברית זולה יחסית, מאוד יפה, אבל האנטישמיות שם גבוהה.
ישראל.
אין לי ארץ אחרת.
ארצות הברית זולה יחסית, מאוד יפה, אבל האנטישמיות שם גבוהה.
ישראל.
אין לי ארץ אחרת.
קנדה (אבא שלי נולד שם).
אבל כמובן שאין כמו ישראל
אבל כמובן שאין כמו ישראל
תקשיבו זה ממש מרגש לראות כל מי שכותב ישראל
אנונימית
בתור אחד שעבר מספיק מדינות בחייו, ארץ ישראל הקדושה הכי יפה ומיוחדת.. ואני אפילו לא יהודי (עדיין :)
אמריקה וקנדה
עובדתית? שוודיה
אבל בתכלס, אוסטרליה, קנדה, ודנמרק
אבל בתכלס, אוסטרליה, קנדה, ודנמרק
ארץ הקודש ישראל
שוויץ/קנדה
יפן. זה מקום יפה מזג האוויר שם מצויין יש להם תרבות מעניינת ושפה שלא כדאי לפספס(אני לומדת אותה עכשיו) והסבלנות של האנשים שם אני לגמרי ממליצה
ניו זילנד או קנדה
אנונימית
מה אתם רושמים קנדה זאת מדינה אמנם די טובה אבל קפוא שם ברמה לא נורמלית ויש למ קרובי משפחה משם שבעצמם אומרים שהם צריכים לקחת ויטמנים מחוסר שמש
אנונימית
ישראל
ישראל, לא נוטשים את המולדת.
^
שוויץ ,
באים אליה כל שנה כ"כ המון מהגרים מכל מקום בעולם
ציריך היא אחושילינג קוסמופוליטית
1 הערים הכי קוסמופוליטיות שיש
מסתבר שמגיעים אליה הרבה גם מ:דרום/מרכז אמריקה,פיליפינים,ג'מייקה,אפריקה ומכל מקום
ולמרות שמגיעים אליה ממדינות עולם 2/3 +עובדים בה בעבודות לא מקצועיות לא פעם על אף האמור מתקדמים בהדרגה ומרוויחים אחלה סכומים שבעולם
החוכמה לעתים זה גם לאתר צורך
למשל: יש בחור שהוא במקור מ קוסטה-ריקה וחי ב-ציריך ומאגן מסיבות לקהילה הלטינית העצומה שם
הבחורה המקסימה הזאת מלמדתתכלס איך לעבור לשם (גם עבדה בעבודות לא מקצועיות):
https://youtu.be/bcbb4wzm6ka
************************
לי עצמי היה חבר טוב ז"ל שהיה כמו אח בשבילי שהיה עובד ב-ציריך (שוויץ) בתור מטפל (קשישים וכו) וחי בה כמו מלך
שוויץ ,
באים אליה כל שנה כ"כ המון מהגרים מכל מקום בעולם
ציריך היא אחושילינג קוסמופוליטית
1 הערים הכי קוסמופוליטיות שיש
מסתבר שמגיעים אליה הרבה גם מ:דרום/מרכז אמריקה,פיליפינים,ג'מייקה,אפריקה ומכל מקום
ולמרות שמגיעים אליה ממדינות עולם 2/3 +עובדים בה בעבודות לא מקצועיות לא פעם על אף האמור מתקדמים בהדרגה ומרוויחים אחלה סכומים שבעולם
החוכמה לעתים זה גם לאתר צורך
למשל: יש בחור שהוא במקור מ קוסטה-ריקה וחי ב-ציריך ומאגן מסיבות לקהילה הלטינית העצומה שם
הבחורה המקסימה הזאת מלמדתתכלס איך לעבור לשם (גם עבדה בעבודות לא מקצועיות):
https://youtu.be/bcbb4wzm6ka
************************
לי עצמי היה חבר טוב ז"ל שהיה כמו אח בשבילי שהיה עובד ב-ציריך (שוויץ) בתור מטפל (קשישים וכו) וחי בה כמו מלך
ישראל!! אין לנו ארץ אחרת
מקום שקר בו כי אני אוהבת חורף
קוריאה
יפן
סין
אוהבת את הסגנון חיים
יפן
סין
אוהבת את הסגנון חיים
אנונימית
שוויץ אבל יקרר
בכל מדינה יש חסרונות ויתרונות.. אז לא נראלי שיש תשובה לשאלה שלך.. :(
אנקפיסטאן
נורווגיה
שוויץ
צרפת יפה אבל לא משתלם רק אולי לטייל בדרך זהירה סתם לחופשה
ו יפן אבל להיזהר מאסונות טבע
שוויץ
צרפת יפה אבל לא משתלם רק אולי לטייל בדרך זהירה סתם לחופשה
ו יפן אבל להיזהר מאסונות טבע
שוויץץ
אנונימי
גרמניה או אוסטרליה
איסלנד, קנדה, ניו זילנד, שוויץ
קליפורניה, או בריטניה חד משמעית.
תלוי.
עבור יהודים - ארץ־ישראל, כמובן.
עבור יהודים - ארץ־ישראל, כמובן.
פלסטין
אנונימית
ישראל אין על ישראל
יפן
אני אוהבת את התרבות, הנימוסים, האוכל והסטייל שם
אני אוהבת את התרבות, הנימוסים, האוכל והסטייל שם
כרגע מבחינת הקורונה ניו זילנד יש שם 0 והם מסתובבים רגיל כאילו הקורונה לא קיימת וגם המדינה יפה כל כך בלי קשר לקורונה יש שם נופים עוצרי נשימה
איראן סתם צוחק אבל כדאי קליפורניה
כל ארץ חוץ מישראל. הולכת להתחיל פה שואה רצינית
צרפת כדי לפגוש את חיפושית וחתול שחור
אנונימית
קנדה כי יש שם קהילה יהודית יחסית גדולה הרפואה שם מעולה ומערכות החינוך גם ומזג האוויר הוא משהו שצריך להתרגל אליו אבל לבסוף מתרגלים
אני לא יודעת לפי האקלים והפוליטיקה אבל אלו מדינות שהייתי רוצה לגור בהן- צרפת, איטליה וניו יורק. הן חלומיות, כמו לגור בסרט. ברור שלכל מדינה יש גם את הצדדים הפחות טובים שלה אבל בכל זאת הלוואי שהייתי נולדת שם כי נורא קשה לקבל אזרחות.
אני די בטוח שאת רוצה לגור בעיר ניו יורק ולא במדינה ^
פינלנד
אני ממש רוצה לגור שם בגלל שזה כמו בישראל רק יותר טוב
מדינה די מפותחת כלכלה טובה השכלה ברמה מאוד גבוהה אין גזענות (לפי מה שאני יודעת).
די קריר שם אני לא בטוחה
אני ממש רוצה לגור שם בגלל שזה כמו בישראל רק יותר טוב
מדינה די מפותחת כלכלה טובה השכלה ברמה מאוד גבוהה אין גזענות (לפי מה שאני יודעת).
די קריר שם אני לא בטוחה
אהלן חברים זה אני אבי ביטר וברור שבארץ ישראל המובטחת שלנו יום גשום כבר סוף עונה
דני פאנטום המקורי^
וואי איך אתה נפגע
וואי איך אתה נפגע
כיהודי? תמשיך לחלום
אנונימית
תלוי מה רוצים
תאמת שגרמניה(ברלין בפרט)
התפקוד הכלכלי של העיר והמדינה מדהים. יש הרבה ישראלים ויהודים שם דווקא(בתור אחת שיש לה בית שם).
חוץ מהקטע שזנות זה חוקי(שבהתחלה אני יודעת שמפריע להרבה אנשים) מקום מדהים, בעיקר למי שאוהב מזג אוויר קר.
התפקוד הכלכלי של העיר והמדינה מדהים. יש הרבה ישראלים ויהודים שם דווקא(בתור אחת שיש לה בית שם).
חוץ מהקטע שזנות זה חוקי(שבהתחלה אני יודעת שמפריע להרבה אנשים) מקום מדהים, בעיקר למי שאוהב מזג אוויר קר.
אנונימית
ברור שאיראן
אנונימי
ישראל.. ברור!! אחרי שהסבים והסבתות שלנו נלחמו כדי להשיג לצאצאים שלהם את הארץ, מי אני שאלך מכאן?
וגם כי אני פשוט אוהבת את האדמה הקדושה הזאת וכל חלק מהארץ היפה הזאת!!
וגם כי אני פשוט אוהבת את האדמה הקדושה הזאת וכל חלק מהארץ היפה הזאת!!
לכל מדינה יש חסרונות
אנונימית הראשונה^
בתכלס צודקת המקום הכי טוב.
אז המקום השני איטליה
בתכלס צודקת המקום הכי טוב.
אז המקום השני איטליה
מבחינת מה? באופן כללי?
מה נדלקתם על קנדה אתם יודעים איזה אנשים משעממים שם? איזה תרבות מעצבנת? אמא שלי עלתה מקנדה ומה שהבנתי לא כיף שם ובכלל מה מזג אוויר יחולים הכל שם קפוא רצח
רוסייה קוריאה הצפונית
לבנון
לבנון
אנונימית
בחור טוב^ תרא איך פגשתי את אמא ותראה כמה הקנדים נחמדים
את רציני שופטת לפי סדרה? אוי ואבוי
יש אמת בדבריו ^
אנונימית
תאמת שאני מתה על ישראל ולא הייתי רוצה לגור במדינה אחרת.
גם שוויץ תחשבו איזה משעמם זה אוקיי נופים יפים שקט אטרקציות הכל אבל לגור שם? בטוחים?
לא יודע מה איתכם אני נשאר עם ישראל
אגב חלק מהאחים שלי מבואסים מההורים שלי שהם עלו לארץ והם לא נשארו באמריקה/קנדה אבל אני מבסוט
לא יודע מה איתכם אני נשאר עם ישראל
אגב חלק מהאחים שלי מבואסים מההורים שלי שהם עלו לארץ והם לא נשארו באמריקה/קנדה אבל אני מבסוט
קנדה
^מה אכפת אם הוא משעמם או לא לפי דעתי ארץ ישראל גם משעממת רצח.
הייתי שמחה לעוף מפה לאירופה אם יכולתי
^מה אכפת אם הוא משעמם או לא לפי דעתי ארץ ישראל גם משעממת רצח.
הייתי שמחה לעוף מפה לאירופה אם יכולתי
בחוּר טוב^
כי אתה חושב שיש שם רק עצים ושלג
כי אתה חושב שיש שם רק עצים ושלג
תלוי מה אתה מחפש, המון אנשים רוצים לחיות במדינה שיוקר המחייה זול בניגוד לישראל
כמו שוויץ נגיד ועל פי נתונים אפילו בארצות הברית כמובן שזה תלוי בהרבה דברים וצריך אזרחות בישביל שלא תרגיש באמת את יוקר המחייה
כמו שוויץ נגיד ועל פי נתונים אפילו בארצות הברית כמובן שזה תלוי בהרבה דברים וצריך אזרחות בישביל שלא תרגיש באמת את יוקר המחייה
אנונימית
לדעתי ברגע שתעופו אתם תעריכו את המדינה הזאת ותתגעגעו כל אירופה אנשים קרים
ממש טוב לי בישראל, רוב האנשים מאוד נחמדים ואנחנו מאוד מאוחדים כי אנחנו מיעןט, ואף אחד לא עוצר בעדנו... היה לנו ראש ממשלה שלדעתי חזק מאוד ושיפר את הכלכלה בישראל,
אבל יש הרבה אפשרויות
אבל יש הרבה אפשרויות
סוריה הכי טוב
אנונימית
שמעתי שבעזה יש אחלה פרוייקט דירות בלי שירותים אין מקלחת ומחבל בסלון, ניראלי אני אלך לראות אולי אחתום חוזה. רק הבעיה שמנדבים את הדירה שלך בלי שתרצה שמים לך משגר טילים בגג וזה גם מוזיל את הארנונה. מה שטוב פלאפל בשלוש שקל לפיתה.
אנונימי
שמעתי שבעזה יש אחלה פרוייקט דירות בלי שירותים אין מקלחת ומחבל בסלון, ניראלי אני אלך לראות אולי אחתום חוזה. רק הבעיה שמנדבים את הדירה שלך בלי שתרצה שמים לך משגר טילים בגג וזה גם מוזיל את הארנונה. מה שטוב פלאפל בשלוש שקל לפיתה.
אנונימי
ארצות הברית, הוואי, איטליה
אנונימית
ארצות הברית, הוואי, איטליה
אנונימית