11 תשובות
קודם כל זה פייק
אבל אם כבר הגריי קאמו (שמאליות) לדעתי
אבל אם כבר הגריי קאמו (שמאליות) לדעתי
את יודעת שהנעליים שם הן חיקוי כן?
אנונימי
kate^^
טוב לדעת שיש גם אנשים שמבינים בנעליים באתר
טוב לדעת שיש גם אנשים שמבינים בנעליים באתר
אנונימי
ברור שאת השחורות יא סתומה
וכן זה פייק
וכן זה פייק
השחורות
השחורות
הלבנות, ואנ גם רוצהה
מה השם של העמוד?
השחורות קל
שואל השאלה:
חחח לא אכפת לי שזה מזוייף
חחח לא אכפת לי שזה מזוייף
האפורות ,
הייתי קונה אבל אני יודעת שהידיים שלי צומחות מהמקום הלא נכון והם יהרסו בשנייה ;)
הייתי קונה אבל אני יודעת שהידיים שלי צומחות מהמקום הלא נכון והם יהרסו בשנייה ;)
באותו הנושא: