3 תשובות
אומרים שלא מגיע למי שקיבלה מדליית זהב את המדליה הרוסים אומרים בטח כי הם זכו 5 שעחם ברציפות ודפקנו להם
בגלל שניצחנו את הרוסיות הן קצת עצבניות
הרוסים לא מסוגלים להפסיד בכבוד ....