7 תשובות
כל הכבוד על האומץ אבל עדיף שגילויי רגשות יקרו פנים מול פנים ולא בטלפון (דעתי האישית), בהצלחה לך עם זה, תעדכני.
שואל השאלה:
הוא ענה
אנונימית
מה הוא ענה
שואל השאלה:
הוא כתב שאנחנו צריכים לדבר על זה ואמרתי לו פשוט לא משנה כי נלחצתיי
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף
אנונימית
תקבעי איתו פגישה למה את עושה מהלך ובסוף מורידה הילוך? תאזרי אומץ ותקבעי
שואל השאלה:
הוא אמר שנדבר על זה מתי שארגיש בנוח ולא להיות לחוצה
אנונימית