3 תשובות
שואל השאלה:
המשך.
פעם הוא היה עונה לי ישר
ועכשיו מרגיש שירד לו ממני
אולי כי דיברתי איתו על בנים שאני מדברת איתם אבל לא מעבר וגם לא ידעתי שהוא רוצה אותי
אנונימית
שמעי אם את מרגישה אליו רגשות תרשמי לו את זה עכשיו זה קרה לי אני הרגשתי רגשות למישהו שלוש שנים וגם הוא אלי אבל פחדתי להגיד לו את זה אבל הוא עבר הלאה והיום אני שבורה מיזה יש לו חברה וזה הכי קשה בעולם ובשביל שלא תגיעי למצב שלי תלכי ותגידי לו את זה עכשיו על תדחי את זה!
אנונימית
תגידי לו מה את מרגישה כלפיו!
גם אם הוא לא יזדהה איתך את תדעי שלפכות ניסית! ואם לא תאמרי לו את יכולה להתחרט על זה וחבל.
תעזרי אומץ ותעשי את זה, את מסוגלת❤