4 תשובות
אצלנו היו 2 בגרויות ביב
אחת מעבדה והשנייה עיונית
אחת מעבדה והשנייה עיונית
יודע
יש בגרות אחת ביא ואחת ביב אצלי
יש בגרות אחת ביא ואחת ביב אצלי
שואל השאלה:
^^ את יודעת כמה בגרויות כאילו כמה צריך לעשות כול שנה?
^^ את יודעת כמה בגרויות כאילו כמה צריך לעשות כול שנה?
זאת למידה עיוני על גוף האדם איברים מחלות נשימה
באותו הנושא: