7 תשובות
מעולם לא שמעתי על זה
לא אומרים רגיל גם לאחר חצות?
לא אומרים רגיל גם לאחר חצות?
שואל השאלה:
לא יודעתת
אני באמת מתוסבכת עם זה
מה זה רגיל?
לא יודעתת
אני באמת מתוסבכת עם זה
מה זה רגיל?
אנונימית
לפי התנך אין דבר כזה חצות זה שקיעה וזריחה
זה רק סטיגמות כאלה
זה רק סטיגמות כאלה
יש מחלוקת אם אומרים אחר חצות בברכה
- אני לא אומר (הרב עובדיה בעצמו כן היה אומר - אך כל אחד ייכול לבחור)
- אני לא אומר (הרב עובדיה בעצמו כן היה אומר - אך כל אחד ייכול לבחור)
אנונימי
ולשאלה - זה בסדר מה שאת עושה.
אנונימי
אחרי חצות-אומרים הכל רגיל, אבל מורידים את מה שבסוגריים....
הרב עובדיה פסק לומר גם אחרי חצות כרגיל
באותו הנושא: