6 תשובות
כן אבל תלוי באנשים
שואל השאלה:
אמרת יפה ממש חחח
אמרת יפה ממש חחח
אנונימית
כן
כן
אבל שמעי, אל תשאלי אחרים בשביל עצמך
כלומר, זה חיים שלך אהובה שלי..
ויהיו פה המון אנשים שיגידו שהפרש של שנתיים זה הרבה מידי .. אם אתם אוהבים אחד את השניה אז למה לא?
אבל שמעי, אל תשאלי אחרים בשביל עצמך
כלומר, זה חיים שלך אהובה שלי..
ויהיו פה המון אנשים שיגידו שהפרש של שנתיים זה הרבה מידי .. אם אתם אוהבים אחד את השניה אז למה לא?
זה הבדל קצת גבולי אבל עדיין בסדר
כן
באותו הנושא: