6 תשובות
אחלה פופ עונה שנייה גבר שבגברים
אני מתה עליו
לדעתי פופ יותר חתיך מג'יי ג'יי וג'ון בי ביחד והטעם שלי הוא בכלל לא שחורים.
באמת שהוא חמוד
אני מתה עליו והוא אחת הדמויות האהובות עליי
אני אוהבת אותו!!
חוץ מאת היחס שלו לקי כשהיא דחתה אותו, אני מבינה שהוא היה פגוע אבל זאת לא סיבה להתייחס אליה ככה, אבל אני מבינה אותו.
חוץ מאת היחס שלו לקי כשהיא דחתה אותו, אני מבינה שהוא היה פגוע אבל זאת לא סיבה להתייחס אליה ככה, אבל אני מבינה אותו.