7 תשובות
אם זה יפה בעינייך אז כן
אם את אוהבת תעשיי!!!
למה לא
אני עושהה אותו בעוד חודש וחצי בגב
כן לכי על זה סיסס, פשוט תבקשי שיעשו לך סקיצה קצת יותר שונה
שואל השאלה:
יואוו תודה עשיתם לי חשקק
אנונימית
שואל השאלה:
זאת שאדישה תמיד-נשמע מדהיםם בהצלחהה
אנונימית