14 תשובות
זה מדינה דמוקרטית..
שואל השאלה:
לפי מה שאני רואה זה הופך לדיקטטורה
אנונימית
לכי תחפשי דיקטטורה בויקיפדיה
שואל השאלה:
חחח אתה כנראה לא מבין איך המדינה מתנהלת כאן בקורונה כל דבר שהם עשו הפכו לחוקי פתאום
אנונימית
כן זה קטע של רשות מחוקקת שהיא מעבירה חוקים, מה דיקטטורי בזה?
שואל השאלה:
שהחוקים האלה פוגעים בזכויות של בני אדם מתוק
אנונימית
כמו איזה חוק בדיוק?
שואל השאלה:
כמו החוק המטומטם הזה שמי שלא מתחסן לא ילך למקום מסויים זה אפליה אין פה חוק חיסון חובה וכך המדינה יוצרת פילוג וכך המדינה קוראת למי שלא מתחסן יורי דלתא ואזז אנשים עושים ממנו מצורעים
אנונימית
את רוצה שאנשים לא מחוסנים ישבו שאני שעתיים בחדר סגור עם עוד 100 אנשים בקולנוע? שימי לב שאין שום תו ירוק על כניסה לסופר, בית חולים, בית מרקחת או כל מקום חיוני אחר, רק למותרות
וגם אם זכויות היו נפגעות זאת לא ההגדרה של דיקטטוריה
רואים שבחיים לא היית בשיעור אזרחות, הסגר והחוקים של החיסונים הם הפרה של זכות אחת על מנת שמירה של זכות אחרת, אם מפירים את הזכות לתנועה כמו בסגר אז יש לזה סיבה וזה לשמור על הזכות לחיים וביטחון.
מדינת ישראל דמוקרטית ואף יותר מדי לטובתה, תסתכלי על הכנסת וכמה מפלגות קיימות בה ואיך שבקושי אפשר להעביר חוקים. אין פה שום דיקטטורה והחוקים האלה שעוברים "ככה סתם" הם עוברים בגלל שהמדינה נמצאת במצב חירום.
ענק שלך אליעזר בן יהודה הסטלן!
המדינה לא דיקטטורית, פשוט כרגע לפחות אי אפשר לדעת מה יתקבל בכנסת בתור חוק ומה לא כי החוקים בכנסת מתקבלים על חודו של ח"כ וככה נוצר מצב שהחוקים לא הגיוניים.
אנונימי
תגידי את לא מתביישת?
את קוראת למדינה שאת גרה בה שנותנת לך זכויות שמגנה עליך שנותנת לך את זכות הבחירה שלא יורה בך אם את מתנגדת לממשלה מדינה דיקטטורית?
את לא רואה מה הולך בצפון קוריאה זה נקרא מדינה דיקטטורית