התחברות
הרשמה
באיזה שיעור נהיגה כבר הרגשתם שליטה טובה על האוטו?
10 באוגוסט 2021, 20:14
לימוד נהיגה
נהיגה
רשיון נהיגה
שיעורי נהיגה
טסט
3 תשובות
אני בשיעור תשעי ואין לי שליטה מלאה אבל משיעור 5-6 התחלתי להשתפר
א
אנונינימיתת
10-15 כזה
י
יויויוויויוייויו
13-15
אנונימית :)
באותו הנושא:
באיזה שיעור הרגשתם שליטה טובה בהגה?
שיעור נהיגה אצל מורה פרטי יותר זול משיעור נהיגה בבית ספר לנהיגה?
באיזה גיל אפשר ללכת להבחן על תאוריה ובאיזה גיל אפשר להתחיל שיעורי נהיגה?
מי שעבר שיעורי נהיגה, מאיזה שיעור הרגשתם שאתם נוהגים טוב ומצליחים לנהוג לבד????
מאיזה שיעור נהיגה התחלתם להרגיש שליטה ברכב ונהגתם בצורה טובה?
עצות איך להיות מספיק מרוכזת ומספיק בשליטה, בזמן שיעורי נהיגה ?
איך הרגשתם לקראת השיעור ובשיעור נהיגה הראשון שלכם?
באיזה שיעור הרוב שולטים כבר בשיעורי נהיגה?
אחרי איזה מספר של שיעור נהיגה הרגשתם שאתם יודעים לנהוג חלק בלי העזרה של המורה ?
באיזה גיל מותר להתחיל שיעורי נהיגה ובאיזה גיל מותר להוציא רישון (לאוטו)
באיזה שיעור נהיגה כבר הרגשתם שאתם טובים ולא לחוצים? :)