8 תשובות
לדעתי אתה כן צריך לדבר איתו, להבין מה קרה אולי זה בכלל לא קשור אלייך ועובר עליו משהו אחר...
^הוא בן
שואל השאלה:
כן... גייז
כן... גייז
אנונימי
לדבר איתו להגיד לא בא לי שיהיה ריב אבל זה כן מפריע לי
שואל השאלה:
^^זהו שזה ככה איזה שבוע ואמרתי לו היום בבוקר ובוא אמר שכלום לא קרה פשוט אין מה להגיד
הבנתי אבל אני לא מצפה למגילות, רק לדעת מה קורה
^^זהו שזה ככה איזה שבוע ואמרתי לו היום בבוקר ובוא אמר שכלום לא קרה פשוט אין מה להגיד
הבנתי אבל אני לא מצפה למגילות, רק לדעת מה קורה
אנונימי
-לגבי מה שכתבתי התכוונתי לזה שהיא דיברה עלייך בלשון נקבה ...
תגיד לו תקשיב זה קצת תוקע את הקשר אני לא מצפה עכשיו תרשום מגילות אבל תדבר כי אתה חשוב לי ואני רוצה לדעת מה קורה איתך
כן, מצטערת לא שמתי לב שיניתי ישר^^