5 תשובות
בטח בסנטר יש
אורבניקה
שואל השאלה:
אני הולכת עם אמא שלי ואחותי הקטנה זה קצת מביך לקחת אותם לשם ושפתאום הם ייראו ילדים חות*ים לול^^
אנונימית
אתם לא עומדים לראות ילדים חותכים וטפ
יש בסנטר ufo music
לפני כמה ימים קניתי שם חולצה של נירוונה