12 תשובות
פטריות וגבינה צהובה
טוסט עם קטשופ זה טעים
גבינה צהובה זיתים תירס רסק אורגנו
פסטו כי פסטו זה החיים
צ'יבוריקי ופילמני
גבנצ וחלומי או חמד>>>>>
או פסטו
או פסטו
רסק עגבניות? איכ זה דוחה
אם כבר לא את הפסטו הקדוש אז שמים רוטב לפיצה
אם כבר לא את הפסטו הקדוש אז שמים רוטב לפיצה
אומייגד לא אל תשימו שום דבר עם עגבניות בטוסט-
בדיוק גם לא קטשופ איכ
כמה סוגים של גבינה ופסטו>>>>
צנון
צנונית
מלח
שום
שמן
נוטלה
נדיר
צנונית
מלח
שום
שמן
נוטלה
נדיר
^^כן זאת מבינה עניין
באותו הנושא: