12 תשובות
פטריות וגבינה צהובה
טוסט עם קטשופ זה טעים
גבינה צהובה זיתים תירס רסק אורגנו
פסטו כי פסטו זה החיים
צ'יבוריקי ופילמני
גבנצ וחלומי או חמד>>>>>
או פסטו
רסק עגבניות? איכ זה דוחה
אם כבר לא את הפסטו הקדוש אז שמים רוטב לפיצה
אומייגד לא אל תשימו שום דבר עם עגבניות בטוסט-
בדיוק גם לא קטשופ איכ
כמה סוגים של גבינה ופסטו>>>>
צנון
צנונית
מלח
שום
שמן
נוטלה
נדיר
^^כן זאת מבינה עניין