8 תשובות
עדיף שלא אתה תיהיה גמור
כל כך מעט שינה סתם תעייף אותך
אני קמה עוד שלוש אבל תמיד עדיף לישון גם אם זה קצת פשוט תשתה קפה
לא אל תלך כבר לישון כי כשתתעורר אתה תהיה ממש עייף אז תשאר ער כבר ואז שתחזור הביתה השעות שינה שלך יתחילו להסתדר יותר לאט לאט
כאילו הכוונה תמשוך את זה יותר כבר לערב ותלך לישון בערב
עדיף שלא
לך לישון אז
אנונימי
ענית לעצמך
באותו הנושא: