התחברות
הרשמה
ישנתי שלוש שעות בלילה ואני ממש עייפה וצריכה לקום עכשיו, איך להתעורר?
11 באוגוסט 2021, 08:31
הירדמות
תשובה אחת
לשמוע מוזיקה
לקום לאט וללכת לשטוף פנים או להתקלח
לאכול ארוחת בוקר ( משהו עם שוקולד )
S
She's Mine
באותו הנושא:
ישנתי שלוש שעות בלילה ואני עובדת עכשיו שיטות טובות להתעורר?
ישנתי הלילה שלוש וחצי שעות ואני לומדת היום עד 16:30 איך לשרוד?
ישנתי בלילה הזה שלוש שעות וקמתי , מתי ללכת לישון ומתי לקום שהשעות לא התהפכו?
ישנתי בשעה 2 בלילה וקמתי עכשיו =-O. כמה שעות ישנתי?
ישנתי ב11 בלילה וקמתי ב12 כמה שעות ישנתי?
עכשיו ישנתי חצי שעה (לא ישנתי כל הלילה אולי שעתיים שלוש) זה לא יפגע לי בשעות?
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?
כמה שעות ישנתי אם ישנתי אתמול ב14:00 וקמתי ב2 בלילה ?
אם ישנתי משתיים עשרה בלילה עד עכשיו כמה שעות ישנתי?
אם אני ישנתי 5 שעות בלילה ואני מתה מעייפות לחכות ללילה או ללכת לישון עכשיו?
ישנתי 12 שעות בלילה (10-10) ועוד שעתיים של שנצ (3-5) ישנתי הרבה?