10 תשובות
מאוד מוזר לא מומלץ
לא כזה מוזר אבל פחות מומלץ
לא כדאי לך הוא פד הוא מתנפח במים כולם יראו אותו
אנונימית
הוא יהיה כמו חיתול וכולם יראן וזה קרה לי פעם
אנונימית
שואל השאלה:
אוףף אז איך אפשר להכנס??
טמפון כרגע זה לא אופציה
אנונימית
לא מומלץ!! פדים מתנפחים במים ואולי יוציאו גם ריח זה תלוי, מומלץ להיכנס עם טמפון.
אי אפשר בלי טמפון וגם אי אפשר עם פד, פד לא עוצר את הדם
אנונימית
אל תעשי את זה!!! רק טמפונים
פעם בטעות ניכנסתי לבריכה עם פד מתחת לטייץ וזה לא ממש הפריע אבל כשקלטתי ישר יצאתי והורדתי אותו.. זה קצת מוזר..
עדיף טמפון זה סתם יספוג לך את הפד ובסוף הוא יצא ויצוף על המים